Som kvantér a EFT terapeut - recidivista

06.01.2017

Poznáte tarotovú kartu Obesenca? Je na nej postava, ktorá visí dole hlavou. Metaforicky naznačuje (veľmi skrátene povedané - okrem iného) pohľad na svet inak... Obrátene.

Čo by ste povedali na to, keby ste odrazu mohli svoj život obrátiť naruby? Skrátka sa na neho pozrieť inak? To negatívne premeniť na pozitívne a pozitívne si ponechať, prípadne možno vyleštiť a polepšiť...

Spravila som to. S odvahou tarotového blázna som sa vrhla do neznáma a letela dole hlavou s radostným pokrikom v ústrety volaniu vnútorných Sirén. Toto sa stalo už dávno, relatívne. Ale pomohlo mi to si ujasniť isté veci, urobiť si v sebe poriadok (počiatočný) a prísť na to, čo vlastne chcem a kam majú smerovať moje kroky.

Všetko má svoj čas a svoje miesto, veci sa nedejú náhodou a všetko príde vtedy, kedy má.

Približne 5 rokov dozadu mi jedna moja známa poslala manuál EFT. V tom čase som o tom, čo to EFT je nemala ani šajnu. Vysvetlila mi, že ide o poklepkávanie na určité body na tvári a že to môže pomôcť pri mnohých neduhoch fyzických či psychických. Vravela som si, faaaaajn, tak ideme klepkať... Vzhľadom k tomu, že v tom čase som sa venovala iným veciam, moje vnútro nebolo ešte tam, kde je teraz, nebol ten správny čas. Jednoducho som v tom čase nepochopila, aký zázrak som vlastne dostala do daru. Ale ako som už spomínala vyššie, náhody neexistujú a ono vedelo, prečo sa mi to do života zamotalo. Potrebovala som si základy EFT uložiť do svojej podvedomej nádoby, nechať dozrieť a v ten príhodný čas vytiahnuť na svetlo božie do vedomia.

V roku 2015 sa "znovuzrodenie" uskutočnilo s dosť razantnou silou. Spojilo sa s mojimi odblokmi. Bol to čas, ktorý v svojom živote radím ako časovú hranicu PREDTÝM a POTOM. Mám na mysli život PRED odblokmi a život PO odblokoch. Zmenil sa zaujímavým a šialeným spôsobom. V tom čase som skrátka v sebe cítila príšerný vnútorný tlak, ktorý ma niekam hnal a ja som s tou tenziou už nevedela žiť. Anjeli by povedali, že "anjelská para má svoju silu". To teda má. Krídlatí sú v mojom živote dobrí kormidelníci a posúvajú ma vždy tam, kam potrebujú aby som šla. Keď idem, je to v pohode, keď sa mi nechce a trucujem, vedia dobre pritvrdiť, potvorky. Vtedy naozaj museli pritvrdiť, lebo som sa hnala v mojej mape života do jaskyne zabudnutia, umŕtvenia a všetko čo som sa dovtedy v spiritualite naučila som selektívne začala triediť na "chcem" a "odmietam". Nuž, tak som dostala anjelskú paru do duše, ktorá sa už odmietala nechať ďalej terorizovať. Verte či neverte, ale drvivá väčšina ľudí svoju dušu zamkla na tisíc zámkov a navonok ukazuje akúsi repliku. Nebola som výnimka. Nepomohli ani roky duchovnej práce, práce s láskou k sebe samej... Naučila som sa mnoho, potrebovala som to a boli to schody, ktoré ma viedli presne tam kam mali. K bodu, kedy som si uvedomila, že MAŤ RÁD SÁM SEBA nie je len o tom povedať si, aká som šikovná.

Aby som túto časť skrátila - po "náhode", ktorá neexistuje a ja som prešla odblokmi, v mojom živote sa začali pánečku diať veci. Otvorilo sa mi vnútorné vnímanie, videnie, viac som začala vnímať iných, cítila som energiu, emócie, začala som "vidieť uväznené duše"... Opäť som sa vrátila k EFT, ale tento krát inak... Stalo sa súčasťou môjho odbloku a keď som videla tie výsledky, nechápala som. Začala som sa tomu venovať podstatne viac a anjeli vrneli blahom. Odrazu môj život bol presne ako v tarote život Obesenca. Hore nohami... Veci sa začali lepšiť, začali do seba zapadať, menej som analyzovala a viac som sa venovala syntéze, pretože ono to všetko odrazu dávalo ZMYSEL. Celý môj život sa tak krásne poskladal a ja som ho videla, cítila, vnímala, vedela som, že žijem INAK a cítila som, ako slnko svieti jasnejšie. V tom čase som už niekoľko mesiacov aj kvantovala, mala som spravenú školu karmalógie a BUM - všetko to do seba krásne zapadlo. Prišla astrológia a ja som úplne nadšená tým, že som v rámci mojej životnej križovatky našla ten správny smer a navyše ešte aj skratku. Prestala som sa trápiť vecami, ktoré sú pre mňa už nepodstatné, nehanbím sa komukoľvek povedať, že sa baví s modernou bosorkou... Čo v preklade znamená karmalogičkou, kvantérkou, EFT nadšencom a mnoho iného, ktoré by som tu ešte dlho písala, ale v podstate ide o to, že to všetko je s dušou, ktorá roztiahla krídla a teraz vidí ľudom skoro až do žalúdka.... Občas nevidím, aby som bola úprimná a to je dobre... Ďakujem Univerzu za tú selektívnosť. Takto mám svoj pokoj a vidím len to, čo vidieť mám. Paráda.

Keď sa všetko usadilo, keď som si uvedomila, že som občas "drzá" ako "papuča", nastal čas, aby som si vyhrnula rukávy a prácu s EFT rozšírila. Už mi nestačilo to, čo som vedela, čo som mala v praxi vyskúšané, chcela som to vedieť oveľa lepšie. Je to moja cesta, cesta, ktorá nie je o jednom. Je to o tom všetkom, čo na nej budem potrebovať. Od mapy, baterky, ruksaku, vody, ovocia, jedla, dobrých topánok a chuti do objavovania, učenia a celoživotnej turistiky vpred. Prišiel ten správny čas a keď je žiak pripravený, učiteľ sa nájde. Stalo sa... Mám svoju úžasnú kaučku - EFT terapeutku, ktorá ma vedie, učí, posúva. Vysvetlila mi, že nie som drzá, že len skrátka vidím svet inak ako ostatní, lebo ho vidím jasnejšie. Zmenila som svoj život. Obrátila som ho hore nohami, našla inú perspektívu a v rámci zákona príťažlivosti si priťahujem to, čo potrebujem a čo ma pripraví na to, ako ešte lepšie pomáhať tým, ktorí moju pomoc potrebujú. Našla som.

Karmalógiu - odpovede na PREČO???

Astrológiu - rozšírenie poznávania seba samého a nuansy života ako aj pohľad do životov minulých.

EFT - emočná sloboda, technika, ako si pomôcť od nánosov, bolestí a boliestok, ako si vyriešiť skutočne tak veľa.... Zázrak na tri písmená....

Kvantovanie - konzervant, ktorý nádherne a úžasne vedome mení 3D realitu života. Dodá tomu všetkému tú správnu šťavu a búra hranice čo sa dá a čo nie... 

Barličky - karty, kyvadlo... A iné zaujímavé veci medzi nebom a zemou.

Môj život som postavila naozaj hore nohami práve vďaka kvantovaniu a EFT terapii. Stala som sa recidivistkou v jednom aj druhom prípade a neľutujem. Dostala som za tie roky tvrdej práce na sebe úžasný dar. Dostala som možnosť vidieť svet inak. INOU OPTIKOU. Vidieť, čo všetko v sebe máme zahrabané, ako hlboko sme pochovali všetko to čo nás bolí. Aj keď som po odblokoch, aj keď moja duša dostala slobodu, aj keď som bosorka s dušou (oslobodeného) anjela, neznamená to, že v mojom vnútri nie sú stratégie, ktoré ma vedia dostať na kolená, rozplakať či príšerne vytočiť... Ale na to tu máme EFT.... Na to máme krajinu zázrakov, kde vieme byť čarodejom svojho života...

© 2016 Worlds Collide. Všetky práva vyhradené.
Vytvorené službou Webnode Cookies
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky