Keď dovolenka nie je len relaxom

10.09.2018

Leto je pomaly preč, ak teda nerátame to "babie". Moje leto bolo vcelku zaujímavé, istým spôsobom výnimočné. Najskôr som navštívila našich susedov v Českej republike a celkom sa mi tam páčilo. Videa som zaujímavé miesta, spoznala celkom zaujímavých ľudí. A jedného roztomilého kocúra menom Félix. 

No a potom prišla zaujímavá dovolenka v Bulharsku, kde som spolu s Ladkou Pospíšilovou bola ako lektorka. K našej dvojici s radosťou pridávam aj Janku Valcovú, ktorá spolu s Ladkou bola organizátorka programu a v trojici sa nám to ťahalo úplne skvele. 

Čo dodať, našli sme perfektnú skupinu ľudí, ktorí boli ochotní zúčastniť sa práve takéhoto zájazdu zameraného nielen na pláž či kultúrne pamiatky, ale hlavne na cestu k sebe samému. 

Kvantové energie, astrológia, konzultácie, rituály v mori na odpúšťanie a prepúšťanie toho, čo človeka najviac trápilo malo svoje úžasné čaro a ako som sa dozvedela a stále ešte dozvedám, pre mnohých to bol iný, výnimočný zážitok. Iný, než klasická dovolenka s drinkom v jednej ruke a opaľovacím krémom v druhej. 

Sama za seba musím podotknúť, že aj pre nás lektorky to bol úžasný pocit, pretože práca s iným človekom je vždy spojená vzájomnou interakciou a tak sa mnoho zmien v našich energiách, myslení či vnímaní sveta a seba v ňom prejavilo aj na nás. Za toto som nesmierne vďačná. Aj vďaka takémuto úžasnému spojeniu je možné prežiť dovolenku, ktorá nesúvisí len s relaxom ale aj prácou na sebe samom. More, piesok, vietor, to všetko len umocňovalo a dodávalo patričnú váhu všetkému, čo sa tam dialo a ak mi to moje pracovné povinnosti budú dovoľovať, určite prijmem lektorstvo znova. Ale to je ešte vo hviezdach...

Aby ste mali aspoň akú takú predstavu, skúste si pozrieť toto dvanásť minútové video, ktoré sme točili vyslovene na kolene a s tým, čo sme mali k dispozícii... Preto to možno nie je kvalitné, no pre nás to má svoju hodnotu.  Minimálne sme sa mnohému naučili ale hlavne zabavili. A o tom to je, no nie? Život v tomto tele a na tomto mieste žijeme len raz.... Tak prečo nie aj takto? 


Alebo si môžete pozrieť zaujímavé fotografie, ak nebudete mať čo robiť.... Povinné to nie je, takže v úplnej pohode to môžete odignorovať. :-)

© 2016 Worlds Collide. Všetky práva vyhradené.
Vytvorené službou Webnode Cookies
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky