Kvantové pole a pole srdca

13.03.2018

Kvantové pole a pole srdca

Kvantové pole je niečo, čo nás obklopuje, môžete si ho predstaviť ako len chcete. Neviditeľný plášť z ktorého je všetko stvorené a preto sme akýmsi zvláštnym spôsobom všetci prepojení, preto môže fungovať kolektívne vedomie (podvedomie). Môžete to brať ako lúče slnka ktoré v svetle všetko spájajú, prípadne si nemusíte predstavovať nič. Jednoducho je tu nejaká kvantová fyzika, kvantová mechanika, veci, ktoré fungujú, sú vedecky dokázané, jestvujú, ale ani vedci to ešte nevedia exaktne a uspokojivo vysvetliť. Pre samotné kvantovanie nazvime to bežného človeka, to vlastne ani nie je potrebné plne chápať. Jediné, čo je dobré mať na zreteli je to, že to AKCEPTUJEME. Kvantové pole by sme mali brať ako súčasť nášho života, ako vzduch, ktorý dýchame a nevidíme, ale napriek tomu vieme, že je, lebo bez neho by sme neprežili. Akceptujeme stromy ktoré nevidíme, ale vieme, že niekde sú, akceptujeme energie, akékoľvek... Nejde o to, aby ste VERILI a hľadali a skúmali kde a ako kvantové pole funguje. Detail, ktorý vás zbytočne brzdí. 

Kvantum je INTELIGENCIA

ktorú my svojim obmedzeným ľudským rozumom nepochopíme. Nemôžeme, lebo rozum to skrátka nedá. Ale vieme ho vnímať srdcom. Vieme ho prežívať emóciami, vieme pozorovať SEBA. Keď toto píšem pri otvorenom poli srdca, vnímam, čo to so mnou robí, ako moje telo reaguje, ako reaguje moja duša, emócie, city, čo sa deje vo mne. Cítim teplo, cítim tú radosť, čo sa vo mne rozlieva, cítim spokojnosť, možno chuť súčasne sa smiať a aj plakať, nadšenie, že môžem písať pre vás a pomáhať vám. S pokorou a láskou, s nadšením a spokojnosťou samej so sebou. Ešte aj ten pes čo vedľa mňa spí na toto pole reaguje. Spinká a podľa toho, ako sa cezo mňa kvantum prevaľuje, búcha s chvostom o gauč.

Inteligencia kvanta reaguje práve na náš momentálny duševný stav, na emočnú vyrovnanosť. Ak ste nahnevaní, nemôžete byť v poli srdca, nemôžete kvantovať, to len čerpáte odniekiaľ energiu. Pri kvantovaní by sa vám nemalo stať, že budete vyčerpaní. Teda, môže, aby som bola plne presná. Na jedom zo seminárov, kde bolo cca 20 ľudí a všetci mali otvorené polia srdca, na konci sme boli všetci takí nejakí unavení, jeden kolega sa vyjadril, že je úplne vyčerpaný. Bolo to prirodzené. Ale. Ide o malý celkom jemný odtienok v chápaní únavy. Ak ste celý deň v tom poli, ak úplne stačí, že na niekoho len ukážete prstom a on už klesá k zemi, je to o tom MNOŽSTVE kvanta, ktoré sa okolo vás vyskytuje, vnímate tú silu, ktorá v tej miestnosti je. Osobne som mala čo robiť, aby som to ustála, lebo na mňa kvantum pôsobí ako zmena tlaku a v jednom kuse som mala pocit, že odpadnem. Jednoducho je to SILA. Ale taká krásna, kedy sa cítite ako v úplne inom svete, svete zázrakov, nemožného.

Lenže keď ste s kvantom sami, keď pracujete len so svojim vlastným poľom, tá sila nie je taká veľká, intenzita je menšia, slabšia, ale postupom času to viete vypracovať. Momentálne je moje pole jediné a je dosť silné na to, aby som samu seba knokautovala. Ale nie som z toho unavená, pretože kvantovanie je hra. A ak sa hrám, som šťastná, ak som šťastná, nie som vyčerpaná. Príjemná únava, vyčerpanosť áno, niečo, čo je príjemné. Ak pociťujete únavu či vyčerpanosť, ktorá je pre vás nepríjemná, zaťažujúca, pracovali ste s kvantom? Nie som si istá, koniec koncov, NEEXISTUJE podľa mňa človek, ktorý by presne vedel povedať, že je to tak a nijako inak. Lebo kvantum je nekonečné množstvo možností, realít, ktoré nedokážeme pochopiť, nieto ešte prijať. Kvantovanie nie je dogma, je to hranie sa s tvorením inej reality.

Do svojho poľa srdca sa viete dostať akokoľvek. Výťahom, schodmi, zavretím očí a spomienkou na niečo krásne. Raz za mnou prišiel človek, ktorý s kvantom pracoval, ale mal v práci veľa problémov, pociťoval nervozitu, podráždenie, skoro až agresiu. Nevedel sa dostať do svojho vlastného poľa srdca. Tak sme skúsili pole otvoriť. Narazila som na tvrdý blok. Evidentne sám seba vyblokoval a aj sám mi potvrdil, že to cíti. Podarilo sa to. Pole sme otvorili, blok sme dali preč a zmena? Trvalo to nejaký ten čas, ale nakoniec sa to zlepšilo. Aj vnútorná harmónia a pohľad na svet sa zmenili. Práca ho už tak nevytáča, našiel si svoj zmysel života a je so sebou spokojný. A o to ide. Byť vyrovnaný. Spokojný sám so sebou.

Nedá sa preto kvantovať ak sme nahnevaní, nešťastní. Keď sa neviem dostať do toho krásneho stavu, nemôžem nič robiť, lebo kvantum mi skrátka nerozumie. Preto si nemôžem pomôcť, ak ma niečo bolí a neviem sa cez tú bolesť dostať, lebo vtedy sa konformne necítim. Ale to neznamená, že niekto, kto s kvantom cvičí každý jeden deň, to nedokáže. Lebo tu je možné naozaj všetko, ale vždy to chce to správne pole srdca, so správnym jazykom, ktorému kvantum rozumie. Inak je to len debata bez tlmočníka, ktorej nerozumie nik a preto z toho ani nie je žiaden úžitok.

© 2016 Worlds Collide. Všetky práva vyhradené.
Vytvorené službou Webnode Cookies
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky