Miernosť

19.05.2019

Karta, ktorá nás učí rovnováhe. Zvyčajne je zobrazená ako žena, ktorá prelieva vodu z džbánu do džbánu, ale môže ísť aj o kontrast medzi vodou či ohňom. V podstate je jedno, aké zobrazenie máte na svojich kartách, dôležité sú asociácie, ktorá karta vo vás vyvoláva.

Miernosť je rovnováha vo všetkom, ale hlavne v emocionálnej oblasti. Nemôžeme žiť a správať sa v extrémoch, potrebujeme nájsť zlatú strednú cestu. Potrebujeme pocítiť dotyk anjela, ktorý sa na nás usmieva, z ktorého cítite pokoj, harmóniu.

Vždy, keď si vytiahnem túto kartu, cítim, že zrejme je v mojom živote (v situácii) niečo, kde začína chýbať rovnováha. Že som skrátka mierne (alebo aj viac) uletela. Prípadne, že sa k problému musím postaviť s rozvahou, že moja komunikácia by mala byť diplomatická.

Najčastejšie pracujem s tarotom snov, preto aj moje videnie kariet je ovplyvnené práve touto sadou. Miernosť ako nahá žena v oblaku dúhy s obručami ohňa a vody vznášajúcou sa nad krajinou je pre mňa ako balzam na nervy. Každým jedným výkladom mi karta ukáže niečo iné, čo som pred tým nevidela, v závislosti od toho, čo potrebujem, hovorí ku mne symbolika protikladov.

Nachádzam v nej silu, aby som dokázala stáť v prúde vody, lietať vzduchom a pritom si udržať (či hľadať) rovnováhu medzi tým vnútorným a vonkajším. Kongruencia. 

© 2016 Worlds Collide. Všetky práva vyhradené.
Vytvorené službou Webnode Cookies
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky