Modlitba znamení

30.03.2018

Svoje slnečné znamenie pozná asi každý bez ohľadu na to či v astrológiu verí alebo nie. Jednoducho je to fakt. V čase nášho narodenia Slnko niekde na oblohe stálo a jeho postavenie určilo, či patríme ku skupine Vodnárov, Býkov, Levov alebo Rakov... atď. O charakteristike znamení je popísané naozaj veľa. Osobne mám radšej "pikantný" popis znamení ako ten klasický, ktorý je viac menej dosť láskavý. Ale tak všetko na tomto svete je duálne a nič nie je len čierne alebo biele, naopak, svet je pestrofarebný, minimálne má 50 odtieňov šedej... Každé jedno znamenie je charakteristické niečím pozitívnym ale aj tým menej chvályhodným. Rovnováha.

Svojho času som na youtube vo videu kde bola prednáška slovenského astrológa pána Enkiho počula "modlitbu" znamení. Neviem, či autorom je on, už si to nepamätám, ale slušnosť káže uvádzať autora. Tak ako zdroj uvádzam to, kde som to našla ja. (Enki Hogh)

Ide o vtipnú verziu toho, ako by sa modlili znamenia k Bohu ak by mohli a súčasne aby tá jedna krátka veta humorne vystihovala základný charakter daného znamenia. Účastníci prednášky a ja spolu s nimi sme sa na tom pobavili. Verím, že po prečítaní týchto riadkov sa pobavíte aj vy... Ony tie modlitby naozaj sedia ako... Sedia. 

Baran - Drahý Bože, daj, nech som trpezlivý a to hneď!

Býk - Drahý Bože, daj nech viem prijať zmenu, len ešte trocha počkaj.

Blíženec - Ty, Bože, či čo to vlastne si a kde si a koľko vás tam je, vôbec si ťa neviem predstaviť.

Rak - Drahý Otče, viem, že by som na Tebe nemal tak visieť, ale si jediný, na koho sa môžem v budúcnosti obrátiť.

Lev - Čau brácho, stavím sa, že si veľmi hrdý na to, že môžem byť Tvojim synom.

Panna - Drahý Bože, prosím, urob tento svet lepším. Ale nepokašli to tak, ako naposledy.

Váhy - Drahý Bože, viem, že by som sa mal rozhodnúť sám, ale čo si o tom myslíš Ty?

Škorpión - Drahý Bože, pomôž mi odpúšťať mojim nepriateľom, aj keď si to tí hajzli nezaslúžia.

Strelec - O drahý, milosrdný, vše milujúci, všadeprítomný Bože, ak ťa o niečo poprosím raz, poprosím aj tisíckrát, ale pomôž mi nepreháňať.

Kozorožec - Drahý Otče, chcel som sa pomodliť, ale myslím, že si to musím vyriešiť sám. Ale aj tak ďakujem.

Vodnár - Ahoj Bože, niektorí hovoria, že si muž, iní, že si žena, ale ja si myslím, že všetci sme bohovia, tak načo sa modliť, poďme si spraviť žúrku.

Ryby - Nebeský otče, ja, pijúc posledný dúšok whisky, ktorá vyplavuje bolesť a zbytky smútku, nech opojnosť moja slúži tebe ku cti. 

© 2016 Worlds Collide. Všetky práva vyhradené.
Vytvorené službou Webnode Cookies
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky