Prírodné "antibiotikum"

11.03.2018

Ponúkam vám takzvané prírodné antibiotikum, hoci to pod skutočné antibiotiká nepatrí. Mám s ním výborné skúsenosti ja a aj moja rodina prípadne známi, ktorým som ho odporučila. Ku mne sa dostal tiež cestou osobných skúseností istého veľmi múdreho pána Olega a za to mu odo mňa patrí neskutočná vďaka.

Tento recept je môj osobný, prispôsobený tomu, ako sme s tým experimentovali v malej miere. Na internete k danej téme nájdete aj iné recepty a je na vás, ktorému dáte prednosť. Do tohto článku dávam niečo s čím mám osobnú skúsenosť. Vďaka tomuto prípravku som nemala chrípku, nádchu a keď začínam kašlať, veľmi rýchlo sa mi uľaví. V prípade prepuknutia choroby pri užívaní choroba v priebehu dvoch - troch dní ustupuje. Osobne som ešte neochorela, ochorela moja mama ale bez akýchkoľvek liekov sa vyliečila naozaj v priebehu dvoch dní. V čase chrípkovej epidémie ho užívame preventívne, inak ho brať nie je nutné. Každý sme ale originál, reagovať môžeme rôzne.

Čo k tomu potrebujete:

Dávka cca na dve 7 dcl fľaše od zaváraných uhoriek

4 stredne veľké cibule

3 celé hlavičky cesnaku

1 veľký chren - cca 20 cm

Zázvor - cca 10 cm

4 čili papričky - rozdrvené (najlepšie sú čerstvé - ako náhrada aj sušené)

Celé vrecúško kurkumy (môže aj trocha menej)

Jablčný ocot

Cibuľu, cesnak, chren a zázvor rozmixujeme (posekáme na veľmi drobné kúsky najlepšie mixérom). Primiešame do toho posekané čili papričky a kurkumu. Nadávkujeme do fľaše asi tak do 2/3. Zalejeme jablčným octom doplna. Fľašu uzavrieme, premiešame a necháme na tmavom suchom mieste dva týždne. Ideálne každý jeden deň uzavreté pretrepať.

O dva týždne precedíme cez gázu a čo najviac sa snažíme vytlačiť šťavu a docieliť "suchosť" drte. Používame pritom rukavice, úplne postačia tie z potravín na pečivo. Je to kvôli kurkume, ktorá silno farbí.

Precedené tonikum zlejeme do fľaše a užívame podľa potreby. Pred užitím pretrepať. Lepšie je to brať po jedle nejakých 5-10 minút.

Na prevenciu a občasné použitie stačí 1x denne kávová lyžička. V prípade začínajúcich príznakov stačí polievková lyžica 1 - 2 krát denne. Ak už choroba prepukla tak užívajte 3 - 4x denne polievkovú lyžicu. Aj tu platí zásada - všetkého s mierou. Nepreháňajte to, neodporúča sa viac ako tie štyri, maximálne 5 polievkových lyžíc (osobne sme dávkovali len 3 - 4 PL). Ide o zmes surovín, ktoré v sebe skrývajú prírodnú silu.

S láskou a svetlom pripravila Pavlína

© 2016 Worlds Collide. Všetky práva vyhradené.
Vytvorené službou Webnode Cookies
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky